söndag 17 maj 2009

Res och Ras

Har varit tyst här på sistone men jag har så fullt upp att jaga efter busungen och så känns det trist att inte kunna få till bilder.


Eira är verkligen en busunge men som tur är så hör man när hon tänker göra ofog för då låter det så här.
"HahHAHAHAhahaHA "
Det är Eiras jag ser en öppning till ofog bäst jag kryper iväg fort som fan triumfskratt.

Förutom allt vi inte vill att hon ska dra och slita i så har hon sin hylla med leksaker och böcker, numera gillar hon att riva ned och undersöka grejerna.
Hon kan sitta där bra länge förnöjt och leka för sig själv.


Tills hon kommer på att det är roligare att stå, nu har jag inga ståbilder men det är ett avLillans nya bästa göromål.
Stå ragla och skrämma sin mor från vettet med att rammla. Medges att jag är rädd att hon ska slå sig dum, hoppas verkligen att hon får behålla tillräckligt för att kunna lära sig knyta skorna och knäppa knappar.



Här har man busat in sig själv i ett hörn.

Inga kommentarer: