söndag 28 juni 2009

Badfickan

Idag invigdes även lillans lilllilla pool, vi har även en betydligt större men saknar pump till den.
Förra sommaren när jag var höggravid så blåste älsklingen upp den åt mig!


Spännande spännande med egen plaskpöl, övertygad om att hon var busig och höll på med olagligheter så låg hon med händerna i poolen ruskade på huvudet och sa som Pelle lärt henne.
- nänänänänä
Hon trodde väl att det var lika ajjabajja som att plaska i Wynjas vattenskål.



Så klart man blir glad av ett svalkande bad!





Eira har även hunnit på att småbada lite i havet för några dagar sedan så var vi i Åkersviken och då plaskade hon på men det var så kallt att det blev en snabb uppgång.




Ok att bli insmord med en massa solskydds kladd men dom där fåniga hattarna kan ni bara glömma att jag ska ha på mig!


3 kommentarer:

Carola sa...

Hmmm, glömt ett L i rubriken eller???

Helené sa...

Vilka härliga badbilder :)

Familjen Knas sa...

Carola
*himmlar med ögonen*

Helené
Ja men vad jag nu saknar de där sommardagarna känns ju som höst nu.