torsdag 26 augusti 2010

Kuttystriden

Idag är Eira hemma från dagis och nu sitter hon för andra gången i dag och kollar på Wallace och Gromit varulvskaninens förbannelse.
Kan starkt rekomendera denna film som är riktigt finurlig och rolig, den är så pass bra att jag ännu inte trots att jag sett den ca511 ggr fått hjärnblödning.
Bamse i Trollskogen däremot kan det nog hända att jag eldar upp om jag utsätts för igen.




mellan filmvisningarna så fick hennes nåd ett bad och efter det bröt ett litet helvete ut då jag tog fram fel tröja.

NEEEJJ!!! *gråt och skrik* Inte den!! Kutty kutty kutty!!!

Argh!Nu förstod jag ganska snabbt vad hon menade och tog fram rätt tröja. Med det samma sken hon upp.

- Jaa! Fina Kutty töjjan Ejjas!

Dessvärre är det nu så att vi trots ihärdiga försök till manipulation och massor med star wars kläder ändå har fått en Hello Kitty fanatiker.

1 kommentar:

Micke sa...

Tur att hon har två Kutty-tröjor nu då, så man kan varva dem ;)