lördag 4 april 2009


Ber om ursäkt för bildkvalitén den blir bara värre och värre men jag blir så glad när det går att ta kort med kameran så då passar jag på.

En del av morgonrutinen när man går upp med lillan är att hon sitter brevid och donar på med lådknappen diskbänken och någon leksak medans jag gör kaffe och diskar.


Alla bilderna är ifrån idag men eftersom hennes nåd blöjfyllaren lyckades övertrassera sin blöja två gånger så vart det lite klädbyten.

Eira verkar ibland tro att hon kan krypa och blir frustrerad när hon inte kan ta sig framåt, hon är en mästarinna på att rulla men ibland vill hon ju rätt framåt.


Idag vart det bara en liten sväng till Ica men imorgon ska vi på långpromenad igen.
Nu senast när hon och jag promenerade i Nolby så vart jag tvungen att vända.
Hon har tills nu suttit i pkpåse men helt plötsligt så började hon försöka ta sig ur vagnen och visade att hon minsann kan dra sig upp själv i den.
Eftersom hon satt i åkpåsen så var hon ganska tunt klädd och jag kunde inte dra bort den för att spänna fast henne, jepp det vart lite läskigt.


Men nu så sitter hon fastspänd och kan inte rymma ur vagnen hur mycket hon än försöker..mohahaha!


På väg till med pappsen.

3 kommentarer:

Pappa Micke sa...

Hehe, "hennes nåd blöjfyllaren" var ett ofantligt bra uttryck för att beskiva lillan må jag säga ;)

Jenny sa...

Hejsan

Jag tycker att det va väldigt fina bilder, det går inte att misslyckas med ett sådant vackert barn som Eira.

Det måste vara hon som gör att jag inte märker av någon dålig bildkvalité !

Kram på er !!!!

Familjen Knas sa...

Hihi du kan då få till det Jenny
:-)
Hur står det till med er?

Kram kram!