onsdag 22 april 2009

Idag hade våran kamera en bra dag, jag vart så ivrig att jag inte alls tänkte på att plocka undan för att få det att se städat ut.

Eira har oxå haft en bra dag jag och hon var en sväng till Mormor Mary och Morfar Kjell, det var så mysigt och trevligt, denna gång vart man inte ens rädd för Gammelmorfar!

Förutom att njuta av den äldre generationens sällskap så passade Eira på att för första gången krypa fyra "steg" framåt.
Efter att fått smaka lite av mammas bull och därmed inett att det faktiskt finns goda saker att äta så fick moderskapet skydda sina kakor från det nyblivna kakmonstret.

Idag var även invigning för ett par nya byxor dom var lite långa med superbekväma.



Jag förstår mig inte på de som tillverkar barnkläder igår hade lillan på sig ett par mjuka stora fina byxor i stl 80, döm av min förvåning när jag uptäckte vid ett blöjbyte att hon fått djupa röda märken in i magen.


Så roligt att bli fotad var ju såå längesedan! :-)





Inga kommentarer: