onsdag 8 juni 2011

Barnsligt fint.

Inspirerad av det vackra vädret gick jag nyss upp och inventerade mina klänningar. Kunde snabbt konstatera att jag fortfarande är för tjock för typ alla.
Fann till slut en hemsk rosa vitrandig klänning i Monroe stuk stor nog att husera min lite för stora kropp.
Varför har jag köpt det här gräsliga eländet? Usel kvalite, genomskinlig och hemska färger!
Javel det är varmt och jag behöver verkligen något svalt att ha på mig och det duger inne, och med ett par leggings och en kofta även på tomten.

Skrider ner för trappen och möter dotterns förbluffande beundran.

- Åhhhh mamma! Så fin klänning du har!!! Mamma den är rosa, så vacker du är!!

Tog faktiskt några kort då jag känner att jag med ord inte kan beskriva hur gräsligt den sitter men med tanke på att barn och andra känsliga personer kan tänkas titta in här så lät jag bli att publicera eländet.

Inga kommentarer: