fredag 4 juni 2010

Lola 4 år

Igår var vi på kalas hos Leonora som då fyllde 4 år och här kommer tre bilder från kalaset som jag snott från syrrans facebooksida.
Bilderna jag tog är kvar i kameran som följt med Min karl och dotter till Ekerö.


Våran vackra tuffing!
Lola hörde oss i trappen och mötte upp för att hjälpa till med att bära presenterna. Av oss fick hon en fotboll och en fedocka.
Helenes barndomskamrat Madelene var där när vi kom med sin Dotter Isabell som både eira och Lola blev så betagna av.
Hon är en 9 månaders liten busig tös och lillan tyckte det var så kul att räcka henne ballonger och leksaker.



Världens stoltaste lilla storasyster.


Nr Daniel Sandra Selma och Sigge kom för att inspektera lillen så fick även Eira paket. Till sin stora lycka så var det ett par klackskor liknande de Selma har som hon vid besök brukar gå omkring i hemma hos dom.


Jag förstår inte hur ungen kan gå omkring i dessa skodon, själv så skulle jag stå på näsan eller vricka fötterna men hon har tydligen inte ärvt vare sig brist på smidighet eller balans ifrån mig.

Inga kommentarer: