måndag 7 juni 2010

Vårat nya liv.

Idag är första dagen för Micke på sitt nya jobb, tiden har verkligen bara sprungit förbi och nu är pappadagarna slut.
Allt är fortfarande väldigt nytt för oss, lillen är så klart ännu helt färsk och idag hämtade han och jag lillan på dagis.
Jag hade gruvat mig lite och var rädd att Eira kanske inte skulle vilja följa med oss, eftersom jag ännu inte får lyfta mera än vad lillen väger så kunde det bli lite väl spännande.
Nu gick det kanonbra Eira blev så glad över att se oss och ville gärna åka vagnen hem. Fick även hjälp att lyfta av fröken Lisa.


Nu sover de båda mina ungar. Eira i vagnen utmattad efter en helvaken dag på dagis och Elrik i spjälsängen utmattad efter en väldigt vaken natt.


Bilderna är tagna på lillkaln strax innan vi gick iväg för att hämta Eira. I natt och igår natt samt i vagnen på väg tilld agis så har han faktiskt fått napp.
Tanken var att detta barn inte skulle få veta av napp men han har ett otroligt stort sugbehov och kvävs nästan vid bröstet av all mat han suger i sig som svämmar över pga platsbrist.

Inga kommentarer: