onsdag 9 juni 2010

Mössessan Eira/ mammsen shopbloggar

Igår på väg till dagis så slank jag och lillen in på röda korset i Kvissle. Nu för tiden hittar jag nästan aldrig något där men igår blev det ett fynd!


Visste med det samma jag såg hatten att den måste Eira ha! Nu har jag under de senaste två vintrarna saknat min skottskrutiga mössa något så oerhört mycket, så vilken lycka det gav mig att min dotter iallafall får prydas av en rutig fägring

Tror att den egentligen är av en liten vuxen eller ungdomsstorlek men den är bara lite för stor för lillan som så glatt tog emot den.
Stor lycka blev det till priset av 20kronor! Spenderade även 25spänn på en kjol åt mig själv som jag kanske kan ha när jag gått ned en sisådär 15kilo.

1 kommentar:

Micke sa...

Haha, notera bilden i bakgrunden ;) Eller förresten, gör inte det! Titta istället på den underbara ungen...