lördag 14 februari 2009

Morfar 80 år!

I går så var det kalas för morfar alltså min morfar dvs Eiras mormorsfar. Det var så kul!Dom hade hyrt Maries cafe här i byn och jag tror inte jag sett så många släktingar sammlade på ett och samma ställe någon gång! Bla så var Mostrarna från göteborg, Anna-Sarah och Cathrine där med sina söner mina kusiner Benjamin, Wille och Ted långväga släktingar man allt för sällan ser. Tyvärr så dog kameran efter att endast 1 bild tagits men jag hoppas på att få bilder från Jan, då kommer jag lägga upp fler, men nu får ni hålla till godo med en kalsfin Lillan. Kusinerna Lola och Selma busade på som vanligt de tre grabbarna från Göteborg var betydligt lugnare men så är de ju aningens äldre oxå.
Vi åt smörgåstårta med skinka som var riktigt mumsig men som det kakmonster jag är så fick jag nästan en tår i ögat då gobiten till kaffet var riktigt riktigt trist.
Tiden gick som den oftast gör när man har det trevligt på tok för fort. Eira som knappt sovit något alls under dagen somnade till slut till lite, men väl hemma igen så vaknade hon och då kom farmor, farfar, faster Jessika och kusinerna Ludvig och Lukas. Och Ta på tusan om hon då inte vart så glad och "pigg" igen!

Inga kommentarer: