lördag 21 februari 2009

Vadå busig och bångstyrig? Jag som sitter så snällt och fint i babysittern, förstår då inte alls varför mamma ska förtala mig så.

Jepp hon sitter då lugnt och fint i kanske 30 sekunder sen så härjas det loss, jo då hon tar sig upp själv. Men jag fruktar att hon ska göra kaffeved av sin gammla trogna babysitter så som hon håller på.
har även blivit lite av en expert på att sitta

Nu ligger lillan och sover, tror hon har sovit bort mer än halva dagen. Tjejen har väl lite att ta igen så som hon har varit vaken på sistone.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Gladprupp! Det är inte utan att man blir lite glad av att se 'na. Huga, nu började jag längta efter henne också, hon bara sover och sover. Fast hon är o andra sidan säkert vaken en massa i natt i gengäld.

Familjen Knas sa...

Oja jag lovar du får rå om henne hela natten om du vill *känner mig så generös*