tisdag 10 mars 2009

Halvårsjubileum!

Hur otroligt det än känns så är nu lillan ett helt halvår! Våran älskade lilla unge börjar bli en riktigt stor liten tös.


Blir nog tredje gången jag lägger upp bilden här ovan i bloggen, det är verkligen den finaste bilden jag vet. Lillan alldeles nyfödd bara några timmar gammal.

Även fast man kan tro att vi köpt henne i en dockaffär, så var det ju efter en lååång jobbig förlossning som vi äntligen fick våran belöning.
( fotomontagen har jag fått photoshoppade av snälla människor på fl)



Den lilla knasbollen showade i förmiddags, tänk vad roligt man kan ha med en napp.


Va skulle jag vara ett knas?

I morse skrämde Eira sin stackars mor rejält när hon försökte sig på att dyka genom golvet. Hon satt så fint och lekte när hon ramlade framåt och slog i sig, blodet rann men det såg värre ut än det var. Lilltanden slog mot läppen och jo den är som mammas tuttar kan intyga riktigt sylvass.
Men vad rädd mamma hann bli..


Grattis på halvårsdagen sötunge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad fort det går....

GRATTIS lilla sötnos !!!!

/ "tant" Jenny

Familjen Knas sa...

Ja det är otroligt vad fort det går.
Men vi kollade på bilder nu i morse från att hon var nyfödd och då såg hon nästan större ut :-D

Hehe hon var ju en sån tjockis

Anonym sa...

Grattis mitt hjärta!