måndag 5 oktober 2009

Mina stjärnor

Kom på att jag faktiskt tog bilder från det tillfället jag skrev om i förra inlägget. Det är lite av ett mysterium hur lillan kan stå och upptäda som hon gör för även om jag med viss genans kan erkänna att jag och hennes far följer Idol på tv:n så brukar hon sova vid det tiden det visas.

Kanske lever hon ut några tidiga barndomsminnen där hon sett kareokeframträdanden eller så blev hon väldigt imponerad av när hennes ljuva mor sjöng Singstar, hur som helst så är hon inte främmande inför sång vid micen och att dansa.


Höfterna vickar hon på samtidigt som hon sjunger i micen och dansar runt.


Ibland funderar jag över hur jag har kunnat fått ett så knasigt litet barn men så kommer hennes far in i rummet och allt faller på plats.


2 kommentarer:

Strandskatan. sa...

Ha,ha,ha....Absolut underbart!

Kram till familjen JOY!

Mikael Åkesson sa...

The Lilldreddian kommer bli stor i både Tyskland och Japan! :)