måndag 28 december 2009

Nån dag innan jul

Hittade några bilder på "jobbdatorn" från dagarna innan jul då vi hade kvällsmys framför tv:n , och från en dag då vi insåg att Telipuckotubbies vunnit.
Jepp denna oskuldsfulla så lovande lilla person har blivit ett fans till de där störiga pårökta filurerna.
Yrvädret sitter under stor inlevelse och förtjusning så stilla och nöjd


Vinkar lite glatt hejjar på dom och diggar till musiken

En annan sak vårat barn inte skulle få var saft.
Jamen hejsan det tog 1år och nån månad sen så hällde jag i henne saft, bättre än ingenting tänkte jag då hon kan vara väldigt dålig på att dricka vatten.
Mammas svaga karaktär glädjer dottern som här fått sista saftskvätten från flasken upphälld i en liten kopp.

1 kommentar:

Strandskatan. sa...

Oj,oj....Så mycket spännande jag fann här.Återkommer det lovar jag.

GOTT NYTT ÅR önskar jag er ALLA FEM!