onsdag 16 mars 2011

Mina möppar

Idag kom momma Mokklar förbi en sväng och gjorde Kvissle med oss. Vädret var så där soligt och vackert och vi halkade nästan inget alls.
Eira fick när vi fikade förundras och roas av sin mormors bordsskick då mommas smältost hängde och slängde på ett lustigt vis. Hon blev även bortskämd med vantar pärlplattor och ett pärlsmyckeskit. Elrik fick sin första egna lilla "läsebok".

Här högg mitt hjärta så det nästan brast när jag fotade min förstfödda. 2½år och sitter och pärlar halsband.
Vart tog tiden vägen? Är hon inte helt underbar och fantastiskt duktig?


Elrik är oxå rätt så underbar men när inte han får all uppmärksamhet och blir upptagen med det samma på sekunden då han vill så blir han mest "underbart" grinig.



Så koncentrerad och så glad! Tack snälla Momma det här hade hon verkligen kul med.



Kom på att båda mupparna var iklädda sina kermittröjor och visst måste det förevigas.
Elrik tyckte däremot att nu var det dax att vara i mammas famn och snabbt som blixten kröp han mot mig och fotosessionen gick lite siså där.



Trots tappra försök så blev det inga riktigt bra möppbilder av mina kaozmuppar.


Snälla sitt stilla brevid varandra och titta in i kameran tack.....

Inga kommentarer: