onsdag 23 mars 2011

Så här glad kan han vara våran numera avvanda son. Elrik har nu slutat amma helt och äter bara riktig mat. Med riktig mat så menas helst kött. Det är helt klart två carnivorer jag har närt vid min barm.
Elrik petar oftast ut proteinet och äter sig helst mätt och belåten enbart på det. I förrgår satt de under köksbordet och slogs om lunchens av mig bortglömda stök. Jepp dom skrek och slogs om några nedfallna värdefulla små baconrester.

Imorse var Eira för första gången till tandläkaren. Hon har en liten flisa som saknas på höger framtand. Tandläkaren konstaterade att det inte var någon fara eller att något behövs göras så länge den inte skaver eller gör ont.
Eira fick en ring för besväret och verkade väl hemkommen tycka att besöket varit riktigt ok trots blygsel anfall för hon ville dit igen.





Titta mig mamma! Titta jag flyger jag är en Älva! Eira har just sprungit omkring och lekt älva inspirationen är Tingeling och co. Jag har även sett henne sitta och slå en kastrull i golvet och triumferande annonsera ut att hon fångat en älva.

Inga kommentarer: