tisdag 9 december 2008

Besök av Ayse och Milla

Milla tog drygt 400 bilder med sin systemkamera som hon förde över till våran dator


Wynja ville oxå bli förevigad




Eiras nya "pruppa med läpparna" leken gör att drägglet sprutar



Det var så kul att träffa Ayse och förhoppningsvis kommer det upp bilder på båda fröknarna inom en snar framtid. Dom såg ut att vara vänner sedan låång tid tillbaka




Äntligen träffade vi Milla och hennes lilla tös, har inte setts på evigheter och Ayse hade jag inte träffat alls.
Men eftersom det är så sent och jag inte vågar ringa Milla och fråga om lov så kommer det inte upp bilder på söta Ayse ikväll.

Nu så sover nu Eira, hon har haft sånna problem med att somna igår och idag. Lillmagen är så full av elaka gaser och vaknar hon till så somnar hon ofta inte om pga av magont. Alltså jag hade verkligen inte en aning om att små bebisar kan ha så otroliga mördar mökar, söta lilla Eira kan nästan få en att må illa.
Egentligen så skulle vi på föräldragruppen idag men struntade i det dels för att lillan sov lunch och dels för att jag inte var på humör. Eftersom detta är en gullig blogg om Eira så ska jag inte stjäla utrymme och beklaga mig alltför mycket över att jag redan fått tillbaka den fördömda mensen *tycker synd om mig själv*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart go' och gullig unge ni fick!

Familjen Knas sa...

hej hej!
Å tack så mycket :-)