måndag 23 november 2009

Lillan blir så här arg när det inte lämnas kommentarer i bloggen

7 kommentarer:

Strandskatan. sa...

Huuuu...Vågar inget annat än skriva då.Hej, Eira och familjen!

Så fint ni fått med tomtar och annat kul och spännande både här och där.
Ni må tro jag undrade var någonstans ni bor, när jag var ute på "turne" i bla. era regioner.Det hade självklart varit roligt att se er irl.Speciellt Eiras, mamma som aldrig är på bild :-).
Mina vänner ha det riktigt bra!

Kramar till ER!

Strandskatan. sa...

Huuuu...Vågar inget annat än skriva då.Hej, Eira och familjen!

Så fint ni fått med tomtar och annat kul och spännande både här och där.
Ni må tro jag undrade var någonstans ni bor, när jag var ute på "turne" i bla. era regioner.Det hade självklart varit roligt att se er irl.Speciellt Eiras, mamma som aldrig är på bild :-).
Mina vänner ha det riktigt bra!

Kramar till ER!

Moster sa...

Hahahaha!
Fan vad skoj.
Hon är så jävla lik dig syrran!!! :-D
Har en bild hemma när du gör exakt samma uttryck. :-P
Ska ta med den på onsdag. Hehehe

ps sådär kommer hon säkert att se ut på dagis kortet! Mohahaha

Syster Yster sa...

Lillebror, nu ser jag ju att hon är lik dig. =)

.... Det här är looken du brukade ha när jag körde ramsan Micke Picke Pö bodde på en ö.....

Anonym sa...

ahaaa en slående likhet med sin moder....

Jag: nej du får inte trycka ner pusselbiten där, den passar inte
Maria: passa dig så jag inte biter dig i fingret...Igen...

/Natalie

Familjen Knas sa...

Åh så roligt med lite kommentarer kan tänka mig att ni blev ordentligt rädda :-D

*strandskatan*
Ja nån måste ju ta korten och så har jag en allvarlig form av kamerafobi som bara kan botas av antingen öl eller spex.
Hojta tilll nästa gång du har vägarna förbi vettja så kanske man kan få bjuda på en fika :-)

*moster*
Jag brukar oftast se likheter mellan mig och dottra men på denna bild ser jag bara hennes far.


*syster yster*
Håller med om att hon påminner om Micke där kan tänka mig att det är Påplaski genen som går igen, ser lite ut som en ryskyxmördare.

*Natalie*
Nu fick du min karl att skratta nästan lika högt och intensivt som en viss Sonja.
Jag skrattar gott jag med men själv minns jag mig själv som en ytterst fridfull och diplomatisk liten flicka. *host host*
Ja så länge vi inte pratar svarta kritor.
Måste ha varit min onda tvilling som bet dig..

Mikael Åkesson sa...

Ojojoj! Jag skrattade så jag grät! Lillan har tydligen ärvt denna glada min både från mor och far sin...