söndag 15 november 2009

Våffellunch

Idag gjorde jag på grund av inspirationsbrist våfflor till lunch.



Som det geni jag är så tog jag av lillan tröjan innan hon hugg in på käket



Vilken lycka!
Ja grädde är som bekant bland det bästa hon vet så detta var inte helt fel.



Här försökte hon reklamera sin våffla mot en ny, ja lixom grädden bara försvann..



Wynja som inte är lika petig som människovalpen tog tacksamt emot resterna av lunchen.



Eiras morgonfrippa var idag ovanligt fantastisk och med lite vatten så fick jag till en tuppkam liknande frisyr som dock slokade ganska fort.
Vore kanske något att fixa inför morgondagens fotografering på dagis? En lockig tuppkam!




Få saker här i livet är så fascinerande och förtrollande som tvreklam.



Så några bilder från idag som ni märker har jag blivit sämre på att uppdatera igen men skyller det på den lilla elakingen i magen och det faktum att jag slarvat bort linsskyddet till kameran.

Inga kommentarer: