söndag 28 februari 2010

Tack snälla gulliga Lena!

Väl hemma från Drakborgen så märktes det av att Lillan haft en otroligt spännande och uttröttande dag.
Hon blev bra ledsen och kinkig en sväng men som tur var så hade hon en ny kompis att dela bedrövelsen med.

Av Selmas snälla mormor Lena så fick Eira en stickad Hello kitty! Är det inte bland det sötaste som någonsin har gjorts?!
Vid sådana här tillfällen sörjer jag verkligen min egna oförmåga när det kommer till den ädla sticknings konsten. Men trots tidigare traumatiska händelser vid stickorna så blev jag nu sugen på att lära mig.

Eira vid sitt bord i sin allahjärtansdag present från sin farmor. Mössesan blev så glad över sin nya mössa och vantarna till är hur söta som helst. Tack så mycket för dom farmor! :-)

Gör så jag ser smal ut fräste jag åt karln...



3 kommentarer:

Jenny sa...

Du är så jäkla snygg... vart sitter dina graviditetskilo denna gång då ??

Familjen Knas sa...

*s* Nu är du bra snäll jenny :-)
Jag har gått upp mycket och överallt men vinkeln är ganska smickrande :-D

Mikael Åkesson sa...

Det låter som att någon fick ok betyg för sitt fotograferande! Spännande känsla ;)