måndag 17 augusti 2009

Åsna dag 2

Igår morse så var Åsna fortfarande väldigt fascinerande och lillan utökar deras show med att kompa Åsnas musik genom att sjunga och samtidigt slå sig för munnen.



Dansa dansa men till och från går hon till mig, hon föredrar att ha mig nära kommer jag för långt bort då slutar hon.




Ibland är det trevligt att bara sitta brevid sin vän och ge han lite mera utrymme



TITTA! Titta säger hon och pekar, jepp Åsna rammlade!

Åsne muntrummjojk!


Ingenting har tidigare genererat applåder som Herr Åsna, jag har bara sett henne klappa händerna en gång tidigare och det var dan innan med Cello.


Går inte att bli annat än nöjd när hon sätter igång med sin rutinerade Headbanging. vad som inte är med på bild är delen av deras dansrutin då hon flaxar med armarna, det ser så otroligt muppigt ut.

Plötsligt blir upplevelsen henne övermäktig men hon sammlade sig fort och bjöd åter upp till dans.


Senare på eftermiddagen så bar hon åsna och gosade med honom mot kinden tror hon nu adopterat han till gosedjur.

2 kommentarer:

Moster sa...

Hehehe det var den fulaste leksak jag sett!!

Familjen Knas sa...

Jag ned men den låter till och med ännu värre än den ser ut