tisdag 25 augusti 2009

Äntligen! Det går att klicka upp alla bilder i följande inlägg!

Igår var det riktigt fint väder och vi passade på att gå en runda runt Fiskdammen. Sist vi gjorde det låg lillan i min mage och jag försökte vandra igång förlossningen.
SmultronTrollet i sitt rätta element!

Eira gick och gick och gick..


Stop sluta inga mera bilder nu!
Tidigare på dagen var Lillan hos Mokklar och vilade upp sig från föräldrar och Wynja. Eftersom Micke gjorde tenta och jag sov ut efter nattjobb så var Mormor Mokklar barnvakt och det gick väldigt bra.
Lillan fick tydligen en hel utedag och hon njöt för fullt!
Vad skådar jag?En PINNE!
Vilken lycka!

Hon blev vild av glädje över att få härja loss i skogen

Wynja lät sig väl smaka av den generösa buffen och sög i sig stora mängder gräs.

1 kommentar:

Mikael Åkesson sa...

Haha! Kalasbilder må jag säga. Lillan blir ju alltid bra och Wynjas avslutande bild är ju obetalbar om man väl noterar grässtrået ordentligt...