måndag 21 september 2009

Kalas i Galtsröm

Igår var vi på barnkalas i skatan hos Deniz och Ayse, det var riktigt trevligt massor med barn i alla smååldrar och det bjöds på mycket gosaker att äta.
Som vanligt så har jag inte frågat folk om lov om att publicera bilder på dom så jag har beskurit och här tagit ut de mest folktomma bilderna.



Deniz ifärd med att blåsa ut ljusen detta fick han göa i två omgångar eftersom hans mor ville ta fina bilder på denna speciella stund.




Deniz fick väldigt mycket paket och Eira lät sig imponeras av hans radiostyrdabil, tror att en sådan står ganska högt upp på hennes önskelista.



Nu kan jag inte låta bli att lägga upp några bilder med kalasets yngste deltagare lille Anton, sötnosen är en sisådär 3 veckor och helt underbar, jo jag är något så grymt bebissjuk!
Anton är en riktigt trevlig och snäll liten personlighet och jag snodde så klart till mig bebisen en sväng för att kunna beundra han på nära håll.

Ayse var inte helt road av sin mors intresse för bebisen




Eira tycker att bebisar är fascinerande och här kollar hon med Milla in att även Anton har fötter.








Vi fick ganska fort bråttom hem jag skulle jobba natt och behövde sova.

Inga kommentarer: