fredag 30 januari 2009

Har varit en helt vanligt trist och underbar dag idag, älskar lugna vardagar. Lite tråkigt är att lillan verkar försöka sluta sova och hennes humör tar ju då lite stryk.

Intresset för och skägget växer, är ju mysigt att fingra i pappas lurv
Men det framkommer inte på bilderna och hon är en goknopp. Vi skrattar så gott nu åt hennes nya miner. Hon tuggar luft, leker med tungan i munnen och ler så skevt och sött

Peter kom idag förbi med spöket Koko, på bilden nedan så syns lite av Koko bakom Lillan och Micke. Jepp det är byrån det handlar om, det var min yngste lillabror som namngav möbeln eftersom han var rädd för den och han trodde att det bodde ett spöke i den.




Själv så älskade jag byrån när jag var liten och fick då mamma att lova att en dag så skulle jag få den och idag var den dan :-)
Härligt med mera förvaring och jag tycker fortfarande att den är snygg men vi ska byta beslag på den.
Vår mördarblixt fick Micke här men lillan flinar på så att hon nästan spricker.
Jo det är väl dax att börja gå snart har ju som sagt morbrors rekord att sikta mot, så det är lika bra att träna.



faderskapet får nog ta å sätta ihop julklappen från morfar, hennes toddler wobbler från brio.


Gäller väl att njuta extra mycket av denna tid sen när hon börjar röra sig själv så får vi fullt upp

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och idag tog hon ett steg!!!

Familjen Knas sa...

Hahahahaha!

TillMinus sa...

Vilka solstrålar!! :-) Jag saknar er och guuuuuuu så jag vill komma och träffa erat underverk =)