söndag 11 januari 2009

Lillasyster Helené fyllde 23 år igår, eller ja efter en närmare titt på klockan så ser jag att det nog snarare var i förrgår hon fyllde år.
Eftersom dom tre yngsta barnen fyller år med bara några dagars mellanrum så tog mamma och fixade en födelsedagsafton för de alla.

Det vart jättetrevligt och gott, jag fick dock överdos av cheescake så som jag tröck i mig

När vi kom blev vi mottagna av en glad Selma, Daniel och Sandra jobbade båda kvällen men kom förbi efter att de jobbat.


Oj oj oj full av skratt och bländad av kamera lampan





Preview av gosakerna



Jo hon hoppades nog på att någons gaffel av misstag skulle komma förbi hennes mun, men ännu har hon inte fått annat än mammas tutte




Namnamnam de överkokta makaronerna med köttbollar var till kvällen småbarn Leonora, Selma och Magnus, men jag tror att till och med Magnus till slut smakade av tårtorna som det fanns två sorter av. Vet att iallafall Lola och Selma inte var så fjantiga att de inte smakade...






Momma strålande likt guld




Sötsura Lola i en jättefin Fem myror tröja, måste kolla om de fortfarande finns kvar på Lindex och i så fall köpe en till Eira oxå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kortet när Eira spanar ut över bordet är ju bara helt kalas! Hade inte sett det tidigare.