söndag 18 januari 2009

Mina fina knasbollar

Vi kallar varandra så ibland knasbollar inte för att vara elaka utan mest bara för att poängtera att vi är just knasiga. Var faktiskt Micke som började en gång för länge sedan, han sa att jag var med i Khnasbolla armén och så har vi fortsatt att kärleksfullt kalla varandra för knas.

Familjen Knas yngsta medlem, nyförvärvet Eira platsade genast in bra bland oss övriga

Enda sättet att få Wynja att faktiskt ha öronen så där vackert ståendes på bild är att säga ex Pinne, annars så hänger de så trött och föga schäferlikt.

Gammjycklot Wynja, tänk hon blir 8 år nu i Februari tyckte att det var nyss hon var en liten liten knasboll


Älsklingen i full fart med att nattäta och bra less på mig som vill ha en fin profilbild på magen 4 månader efter förlossningen. Jo vi ska bli nyttiga och slanka nån dag...
Han var så duktig älsklingen under graviditeten, helst så ska man ju gå upp om det är mellan 8-12 kilo så när jag typ tredubblade den önskvärda viktuppgången så tröstade vi mig med att Älsklingen följde kurvan för viktuppgången exemplariskt, eller ja iallafall de 2 första trimestrarna.

Inga kommentarer: