tisdag 27 januari 2009

Tre knas i stan

Förmiddagens numera närmast obligatoriska gymmbild.

Go och glad men så trött och får man sova? Nej vi ska göra stan!
Först så var vi iväg till försäkringskassan gick genom dörren klockan 14:55 dom stängde 15:00 men som tur var så fick jag göra mitt ärende.

Vi vuxna var så hungriga så vi åkte till China box men där var det stängt så det vart Biteline.
Nej nej du först och främst så får du så lov att svälja ned lite potatis/morotspuré, finns inga genvägar!
Efter en lååång väntan så fick vi äntligen våran mat, vi beställde båda varsin sorts hamburgertallrik. Helt ärligt så var det Mickes godaste och blande de godaste burgare jag ätit.

Huvud anledningen till att börja med för att åka in till stan var att jag äntligen skulle pierca mig och så här vart det. Blodigt och svullet men jag tror att jag kommer bli jättenöjd.

Inne på Biteline så försökte vi ta familjebilder men det gick inge vidare fick inte en ända med oss alla tre helt synliga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oo, vilka burgare! Och vad snygg du blev. SnyggARE, menar jag förstås! Bra dag!