måndag 5 januari 2009

Måste bara testa lite

Håller på och leker med bildformat i bildredigeringsprogram, vill se hur det hur ut när man laddar upp urklippta bilder


Knåpade ihop ett kollage med idolbilder på Moderskapet med lillan i magen och innan


Lillan har typ sovit hela dagen så det blir lite gammla bilder ikvällens blogg



Den här bilden har nog alla redan sett så som vi skrytit med den på våran lilla tuffing, hårdrockare redan i livmdern



Den lilla foten! Ultraljudsbilderna är ifrån Vecka 20


Lillhumöret 3 veckor gammal





Älskade unge! Alldeles nyfödd och helt underbar, värker i mitt hjärta av kärlek när jag ser den här bilden.



Björns födelsedag tillika halloween, visst är dom bra lik varandra mina hösäckar




En bild jag tagit själv med lillan på armen, så söt i lila tyvärr så har hon nu vuxit ur Jumpsuiten hon fick av Anna-Sarah och Co


Måste även testa och se om jag kan ladda upp filmer, här är en jag filmade på lillans tre månadersdag, hon hade hela dagen lekt och gjort munpruppljud. Den är svartvit och dålig kvalité pga att faderskapet lekt med inställningarna *skyller ifrån mig*

*är inne och redigerar* Fick som synes inte upp filmen och översta bilden blev skitskum, ska komma ihåg att inte annvända PNG format

Inga kommentarer: